Vračila
Vračila izdelkov
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete.
Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh obvestite (na e-mail naslov: prodaja@vsinakupi.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v originalni embalaži in količinsko nespremenjeno, v obratnem primeru kupnine ne vračamo!!!
Prav tako izdelka ne pošiljate na naslov podjetja, ker pošiljke ne bomo sprejeli! Izdelek mora prevzeti dostavna služba ter ga vrniti v distribucijski center. Kupec ima možnost osebno dostaviti paket v obdelavo dostavni službi, vendar samo po predhodnih navodilih ponudnika. Ponudnik je dolžan kupcu posredovati nove sledilne številke paketa, ki jih kupec namesti na paket(e) preden ga/jih sam dostavi v obdelavo dostavni službi.
Postopek vračila
Vračilo izdelka je možno na dva načina. Najbolj preprosti način je, da izpolnite spletni obrazec na koncu strani.
Lahko pa nas obvestite po elektronski pošti, da želite vrniti artikel ter da želite vračilo kupnine. Ko naša ekipa prejme vaše sporočilo, vam po elektronski pošti pošlje navodila, kako vrniti izdelek.
V grobem vračilo izgleda sledeče:
Po poslani elektronski pošti, kjer kupec izrazi zahtevo po vračilu izdelka in kupnine, prejmete prošnjo za sledeče podatke:
-ime izdelka
-vaše podatke(ime, priimek, naslov)
-kdaj lahko dostavna služba prevzame vaš izdelek
-sliko deklaracije izdelka (nalepljena na paketu, ki ste ga prejeli)
Kupnino vam na vaš TRR oz Paypal račun nakažemo v roku 14 dni po prejemu izdelka v dostavni center. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Reklamacije
Reklamacija velja v 8 dneh od dneva nakupa, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi.
Kupec lahko blago reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so bile navedene oz. mu jih je prodajalec obljubil. Reklamacija velja tudi v primeru, ko je prodajalec poslal napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoč od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, zmanjšanje kupnine v sorazmerju z napako na artiklu ali vračilo kupnine.
Izpolnite za vračilo