V veljavi od 01.01.2019
Dobrodošli na spletno stran www.vsinakupi.si
Splošni prodajni pogoji spletnega mesta Spletni nakup so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter drugimi priporočili za spletno in elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino Spletni nakup (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Vsi.si d.o.o., Zasavska cesta 42, 1231 Ljubljana-Črnuče, Slovenija (v nadaljevanju ‘’Vsi.si’’, ‘’mi’’ ali ‘’nam’’). Spletna trgovina Spletni nakup deluje po principu »multi-vendor«, torej več različnih prodajalcev na eni spletni trgovini. Vsi.si ima pri spletnem nakupu vlogo posrednika, nakup pa se izvrši neposredno med prodajalcem in kupcem.
Vsi.si ne zastopa prodajalca ali kupca pri transakcijah. Vsi.si ne nadzira in ni odgovoren za kakovost, varnost, zakonitost ali razpoložljivost izdelkov in storitev, ki so na voljo pri prodajalcu in ne nadzira niti zmožnosti prodajalcev, da opravijo prodajo, niti zmožnosti kupcev, da opravijo nakup.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Vsi.si (ki upravlja s spletno trgovino), prodajalci in kupci.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Z oddajo naročila pa se šteje, da je uporabnik s splošnimi pogoji seznanjen in se z njimi strinja.
Spletni nakup je mogoče opraviti kot obiskovalec, z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte. Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Vsi.si bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo.
Tako obiskovalec kot registriran uporabnik trgovini (v nadaljevanju »uporabnik« ali »kupec«) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini.
Dostopnost informacij
Vsi.si se zavezuje, da bodo uporabnikom vselej na voljo:
- podatki o identiteti podjetja Vsi.si (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka),
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami in garancijami)
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev (dostopnost v razumljivem roku)
- informacije o cenah izdelkov (razvidno, ali vsebujejo davke in stroške prevoza)
- pogoji in stroški dostave izdelkov oz. opravljanja storitev
- informacije o možnih načinih plačila
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
- informacije o možnih načinih vračila izdelkov
- pojasnilo o postopku pritožbe, vključno s kontaktnimi podatki osebe oz. službe za stik s kupci
Cene
Spletna trgovina Vsi nakupi si pridržuje pravico za redno ažuriranje in spreminjanje cen, v skladu z veljavnim cenikom prodajalcev, ki ponujajo svoje storitve in izdelke prek spletne trgovine. Cena je enaka tako za obiskovalce spletne trgovine kot za registrirane člane. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub našem prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med samo obdelavo naročila, bo kupcu omogočen odstop od nakupa.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem, je v spletni trgovini Vsi nakupi sklenjena v trenutku, ko kupec prek spletne trgovine Vsi nakupi od prodajalca prejme prvo elektronsko potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani. Kupoprodajna pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem, je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine.
Plačilni pogoji in dostava
Naša plačilna politika zagotavlja, da imajo kupci in prodajalci dostop do znanih in varnih plačilnih oblik in da imajo pregledne informacije o tem, kako izdelek plačati, kaj plačati in kaj storiti, če gre kaj narobe. Za plačilo izdelkov oz. storitev vsak prodajalec navede možne načine plačila, vsekakor je vodilo, da so plačilne metode varne, enostavne za uporabo in nudijo močno zaščito pred goljufijami.
Spletna trgovina vsi nakupi omogoča naslednje vrste plačil:
- po predračunu (UPN nakazilo na račun prodajalca)
- plačilo preko Paypala
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko sistema PayPal
Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima prodajalec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Naročeni izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem času.
V primeru plačila po predračunu plačate direktno prodajalcu, pri tem pa se sklicujte na številko vašega naročila. Naročeni izdelki bodo odpravljeni takoj po prejetem plačilu.
Pri plačilu s plačilnimi oz. kreditnimi karticami po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Vsi.si.
Osebni prevzem ni možen. V primeru virtualnega e-izdelka oz. e-storitve se strošek dostave ne obračuna.
Stroški pakiranja in dostave se obračunajo v skladu z veljavnim cenikom posameznega prodajalca in dostavne službe. Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupec od prodajalca prejme račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Koraki za oddajo naročila
– S klikom na »Dodaj v košarico« izberete želen artikel, v košarico lahko dodate ali odstranite poljubno količino artiklov. Za nadaljevanje pritisnete »Naslednji korak«
– Izberete naslov za dostavo
– Izberete način plačila (plačilna kartica Maestro oz. kreditne kartice Mastercard, Visa, Activa, American Express, Diners), pri izbiri plačila s plačilno/kreditno kartico vas preusmerimo na plačilni sistem, kjer vnesete številko kartice, varnostno šifro in veljavnost kartice
– Pred končno potrditvijo naročila preverite vsebino (za spremembo pritisnite na gumb “Spremeni”)
– Za oddajo naročila kliknite »Oddaj naročilo«
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pri tem je treba opozoriti, da v primeru, ko nakup v spletni trgovini opravi pravna oseba ali s.p., ne veljajo enake določbe Zakona o varstvu potrošnikov. Pravna oseba ne more vrniti blaga, ki je kupljeno prek spletne trgovine, ne da bi obstajal utemeljen razlog za vračilo (npr. stvarna ali pravna napaka, uveljavljanje garancije), kot ga zahteva Obligacijski zakonik.
Postopek obveščanja o nakupu in preklic naročila
Po oddaji spletnega naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec obvešča kupca o statusu naročila oz. o predvidenem roku dobave. Zaradi zagotavljanja točnosti podatkov in roka dobavljivosti artiklov lahko prodajalec pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Prodajalec je dolžan kupce obvestiti tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrnejo v primeru zamude pri dostavi oz. v primeru pritožbe.
V primeru, ko prodajalci določenih artiklov nimajo na zalogi, so dolžni kupca sproti obveščati o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavni rok daljši in kupec ne želi čakati, se lahko kupec obrne direktno na prodajalca, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Naročilo kupca preneha veljati z dnem zavrnitve s strani prodajalca. Vsi.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalci nimajo na zalogi.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca na njegov kontaktni e-naslov oz. telefonsko številko. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. Enak postopek je tudi v primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), kupec je dolžan prodajalca pravočasno obvestiti o preklicu naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj: Spletni nakup – obrazec za odstop od pogodbe (pdf obrazec).
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov prodajalca. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Prodajalec je dolžen vrniti plačano kupnino najkasneje v 14 dneh od dneva obvestila o odstopu. Pri tem velja, da lahko pri prodajnih pogodbah podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Reklamacije, stvarna napaka, garancija
Vsi.si ni lastnik proizvodov ali storitev, ki se ponujajo preko spletišča www.vsinakupi.si, zato ne more biti odgovoren za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastanejo pri uporabi naročenega blaga.
Za vse reklamacije je neposredno odgovoren ponudnik blaga, zato se kupci glede vseh informacij, povezanih s ponudbo, spletnim nakupom oz. reklamacijo obrnejo neposredno na samega prodajalca (kontaktni podatki prodajalca so navedeni v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme s strani prodajalca kot potrditev prejema naročila). Na vse reklamacije je prodajalec dolžan odgovoriti v zakonsko predpisanem roku. Reševanje reklamacij, stornacije naročil in zahtevki za vračilo denarja potekajo neposredno med kupcem in prodajalcem v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik lahko napake na kupljenem izdelku uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik pri prodajalcu lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če ga o tem obvesti v zakonsko predpisanem roku. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v predpisanem roku, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.
Komunikacija
Vsi.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali
Varnost plačil, varovanje osebnih podatkov
Več o varovanju podatkov preberete tukaj (Politika zasebnosti).
Pravno obvestilo
Vsi.si spoštuje pravice intelektualne lastnine in enako pričakuje tudi od vseh uporabnikov spletne trgovine www.vsinakupi.si.
Vsi podatki na spletni strani, vključno z, vendar ne omejeno na, slike artiklov, grafične elemente in video vsebine, so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Vsi.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Vsi.si ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Vsi.si poizkuša ohraniti spletno trgovino varno in funkcionalno za uporabo, lahko pa se izjemoma zgodi, da bo zaradi vzdrževanja in tehničnih težav nedostopna. Pridržujemo si pravico do preklica naročil v primeru napak oz. omejitev dostopa do strani po lastni presoji, v primeru kršitev splošnih pogojev. Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran, onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja ter preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabniki morajo sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pri uporabi spletne strani. Uporabniki morajo zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
Vsi.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsi.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vsi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Vsi.si si bo prizadeval v najkrajšem možnem času pritožbo obravnavati in vseskozi obveščati o poteku postopka.
Vsi.si si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov pa je pristojno sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Vsi.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.